2011. szeptember 23., péntek

Férj kissé pityókásan hazaérkezik

Férj kissé pityókásan hazaérkezik. Lábujjhegyen beoson a szobába, levetkőzik és bebújik a paplan alá. Elkapja a kangörcs és hátulról meghágja az asszonyt. Miután jól végezte dolgát, és mivel az alkohol égeti a belét kimegy a konyhába inni. Ott találja a feleségét, aki épp csokoládét majszolgat.
- Asszony, de gyors voltál, hogy értél te ki előbb a szobából, mint én?
- Én?! De hisz már vagy egy órája itt ücsörgök és nézelődök, mert nem tudok aludni.
- Te itt? Ejnye, akkor kit kettyintettem meg az előbb?!
Erre a férj belép a szobába és látja, amint anyósa épp felkelni készül az ágyból.
- Anyuka, maga mit csinál itt? Magát kettyintettem meg az előbb? Há' de mama, mér nem szólt???
- Miért szóltam volna pont most, mikor már vagy 3 éve nem beszélünk?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése